Om oss

Förskolan har fyra anställda med lång erfarenhet som innefattar förskollärare, barnskötare och matpedagog. Vi är ett glatt och positivt arbetslag som brinner för vårt arbete. ❤️

Verksamheten bedrivs i en stor charmig skolbyggnad som byggdes år 1845. Skolsalarna har gjorts om till lekrum som vi kallar för Tuppen och Grodan. Där finns lärmiljöer som är anpassade efter barnens ålder och mognad. I lokalerna samsas även vår skolbarnsomsorg. Vi har barn hos oss som går i skolor från två kommuner. Centralskolan och Alléskolan i Åtvidaberg samt Tryserums friskola i Valdemarsvik.

Vi styrs av Hannäs Föräldraförening som är en ekonomisk förening. Föreningen består av en styrelse på 8 personer och i nuläget så är:

Lina Svensson, ordförande

Anna Eldåker, rektor

Välkommen

Välkommen till hannesforskola.n.nu.

Denna hemsida är byggd med N.nu - prova gratis du med.(info & kontakt)